home zoekfunctie Frequently asked questions

Ga terug   F&L Forum Portal > Fotografie, Video en Beeldbewerking > Even voorstellen

Welkom op het F&L Forum Portal.
Beste bezoeker,

Welkom op ons forum, kom verder en hou het niet alleen bij een kijkje.
Het registreren voor dit forum is namelijk een fluitje van een cent en dan kun je gezellig meepraten over allerlei onderwerpen. Als je dan toch bezig bent, neem dan meteen even de veelgestelde vragen door.

Reageren

Discussietools
Met quote reageren
Oud 10 Jul, 20:45
Shortbull Shortbull is offline
Noob.
Shortbull's avatar
Photoshop Shortbull - Even voorstellen
Hallo mede creatievelingen!

Eindelijk neem ik eens de tijd om op het forum te kijken. Ik lees al vanaf de eerste issue Advanced Photoshop en ieder nummer werd er gelinkt naar het forum. Ik dacht vandaag eindelijk eens: Laat ik mij registreren.

Ik ben Shortbull of in het echte leven Vincent en ben sinds de laatste jaren echt bezig met Photoshop en de grafische sector. Ik heb een studie afgerond op het Grafisch Lyceum in Utrecht en ben nog dagelijks bezig met dit prachtige vak.

Ik heb thuis een Maccie staan met uiteraard het Adobe pakketje om mijn dagelijkse eieren kwijt te kunnen.

Door Advanced Photoshop magazine ben ik mij meer en meer gaan verdiepen in Photoshop en alle onderdelen daarin en heb daaruit behoorlijk wat inspiratie kunnen putten.

Ik zal even wat werk posten om mijn post wat op te vrolijken. (ik hoop dat ik in het goede forum-deel post ) Ik post even het meest recente anders wordt een waslijst. Kritiek/suggesties zijn gewenst

Mijn meest recente fotosoep om een beetje vrije tijd te doden. Het doel was een fantasierijke poster te maken waarop te zien is hoe een planeet (aarde als je wilt) uitgebuit wordt door de bewoners daarvan. Een vergelijkbaar scenario als hier op aarde.

Mijn werk daarvoor was voor een wedstrijd op worth1000.com. Een erg leuke website als je je kunnen wilt testen door tegen andere mensen te stijden voor de mooiste photoshop met een thema. Dit thema: Van dieren snoep maken.

Het laatste werk wat ik hier even post is een iets ouder werk, waarin ik een verhaal aan het schrijven was over een apocalyptische wereld (2012 achtig concept) Deze heb ik mede dankzij Advanced Photoshop kunnen maken door hun tips met Matte-painten.

Ik zal nog een hoop moeten leren en natuurlijk blijf ik elke maand het AP magazine kopen. Ik hoop dat ik ook via dit forum wat leuke trucs kan opdoen. Ik zag al dat er veel briljante vormgevers op dit forum actief waren.

Groetjes.
Met quote reageren
Oud 11 Jul, 00:29
Steve_Art Steve_Art is offline
Carpe Diem!
Steve_Art's avatar
Standaard
Hey hallo, ziet er goed uit!!! Die laatste (apocalyptische wereld) vind ik super!
Oud 14 Jul, 11:59
Jasper Jasper is offline
Community Manager
Jasper's avatar
Standaard
Ik vind vooral die eerste erg creatief en die tweede leuk bedacht. Dat knipoogje maakt het wel af
Met quote reageren
Oud 27 Jul, 16:17
Shortbull Shortbull is offline
Noob.
Shortbull's avatar
Standaard
Thanks voor de reacties! Mensen die meer interesse in mijn werk hebben:

http://www.vincentwielders.nl

Feedback is welkom.
Met quote reageren
Oud 29 Jul, 11:19
ChIandra_4_U ChIandra_4_U is offline
Registered User
ChIandra_4_U's avatar
Standaard
Knap werk !
Ik ben het eens met Jasper. Die knipoog maakt het af.
Het is hierdoor niet alleen een kleurrijke maar ook ondeugende plaat geworden.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze topic bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools

Regels voor berichten